måndag 1 december 2008

down under 2010

Kan knappt sitta still när jag läser Louises blogg. Hon och Viktor är just nu i USA och ska sedan vidare till världens alla hörn.
OCH JAG BLIR JÄTTE AVUNDSJUK.
Jag vill bara ta en ryggsäck och packa ner plånbok och ett par solbrillor och sen sticka! Och lite planerat är det ju faktiskt då Ebba Gaylord och jag bestämde redan för kanske 3 eller 4 år sedan att hon och jag ska iväg efter studenten. Alltså 2010, och snart är det 2009. Alltså inte så långt kvar tills det är våran tur ! Men än sålänge får jag nöja mig med att läsa om Louises äventyr i New York, San Fransisco och jag vet inte var. http://lbostrom.blogg.se/ , läs !

Ebba säger; Stannar länge i Australien, vi får försöka tjäna lite pengar, jag är ju utbildad frisör då, jag kan klippa!
Jaa, jag får väl diska eller nåt.

Har även blivit helt störd i huvet då Bruce Springsteen gjort det igen. Ett nytt album kommer 2009 och redan nu finns vissa låtar som man kan lyssna på. The Wrestler, går på repeat från morgon till kväll hos mig. Låten är även soundtrack till filmen The Wrestler, som kommer på bio snart. BRUCE <3 finns tusen anledningar till varför han kallas the Boss.

Kan säga att jag nästan var självmordsbenägen efter min första konsert med honom. För det kändes som om jag aldrig mer skulle kunna bli så lycklig. Men halå, det kunde jag visst det. För ett halvår senare stod jag och skrek längst framme vid scenen på Ullevi, och var precis lika lycklig då. Bruce ska få hänga med mig & Ebba jorden runt sen.

http://www.youtube.com/watch?v=p_TDzemiYu4 - trailer till filmen, och såklart, LYSSNA <3

Inga kommentarer: