fredag 26 december 2008

Packat & klart , nehe

Saker jag aldrig skulle klara mig utan:
- Toffsar (ha håret hängandes i ansiktet är det värsta jag vet)
- Bruce Springsteen (någon har aldrig, och kommer aldrig, kunna göra det han gör. Jag kan inte sätta ord på något. Så bra ord finns inte)
- Ketchup (funkar till iprincip allt. & gott som fan är det)
- Solglasögon (på sommaren går jag hellre naken med brillor än påklädd utan brillor)

Jag är en tidsoptimist utan dess like. Vi åker om 7h.
Varav jag tänkte sova minst 6,5 av dem.
Och är det packat?
Nej.
Har jag fått tummen ur och mailat in mitt arbete?
Nej.
Kommer jag hinna läsa en bok och skriva en recension på en vecka?
Nej.
Har jag gjort min franska läxa?
Nej.
Jag hatar när jag gör så.

Snackar bara skit nu och borde packa istället.
Snart ska det snorklas! (läser man det slarvigt skulle det kunna stå snorkalas, mh)

Vilken tur att ni kommer sakna mig! Bra.
Heido Sverige

Inga kommentarer: