måndag 8 december 2008

Have I lost my mind ?

Ska slå in flera tusen julklappar nu.
Känner mig som Tomten själv.

Mamma försöker också spela tomte och gör väldigt dåliga dealer. Eller, för min del är de ju bra. Men hon tjänar absolut inget alls på dem. Kanske är för att det är jul.

Har aldrig planerat så mycket inför alla julklappsköp som nu, innan har jag sprungit ut på stan runt den 20e och köpt alla (tanken som räknas). Ungefär som när Hampus köpte en jättefin ängel, tror jag det var, till mamma. Och pappa fick en klädnypa. Då är det ju bra att det är tanken som räknas, vad det nu var för tanke med klädnypan har vi dock inte fått fram (var ju trots allt ett par år sedan). En annan lite annorlunda julklapp gav min kusin sin pappa för längesen. Ett garnystan. Som hon bestämt stod fast vid att det inte var. För det var ju en halsduk. En halsduk som tog en kvart att få på sig. Men det är ju tanken som räknas.

Eventuell perfektion + oändliga avstånd
Tålamod, tillit, respekt, trohet, kärlek, saknad
I never knew boys like you existed
and you know i do really want to get to know you

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har panik ! Inte köpt en enda julklapp !