fredag 12 december 2008

Shake that ass for me

Imorgon ska jag kora en vinnare i tävlingen. haha

Jag har smittat mamma. hehe. Idag har vi legat i varsin soffa och tittat på Pettson & Findus. Helt okej. Va inne i skolan och hämtade lite grejer också. Mac visade mig den pinsammaste filmen. Jag skämdes bara av att titta på den.
Någon som var och kollade på "On stage"?
I så fall förstår ni mig.
"shake shake"

Annars har absolut ingenting hänt idag. Hatar att vara sjuk och hungrig för vad jag än äter så smakar det ingenting. Men det som är bra är att snygga killar ändå är snygga. Kollade på en film med Alexander Skarsgård nu, och han är söt. Bara lite jobbigt att han hade på sig en batik-polo-tshirt-jag-vet-inte-vad. Men det gjorde inte så mycket för den åkte av sen ändå.
HAHA

Inga kommentarer: