torsdag 11 december 2008

Sankta, snoriga Lucia

Snorig dag. Och inte hänt ett piss idag heller. Skulle ju kunna berätta om allt snor, men det känns som om jag skulle tappa de få läsare som jag har då.

Iallafall. Jag låter som en kråka. Och på lördag, ska jag vara med i Trehörnas luciatåg (man får ställa upp för laget). Och jag är lång, vilket betyder att jag står längst ut i ena kanten - närmast publiken. Jag kan inte sjunga i vanliga fall och jag undrar då hur det blir med den röst jag har nu. Jag skulle ju kunna slita åt mig micken och skrika ut en klämmig Bonnie Tyler låt med min hesa röst.
Eller så funderar jag bara på att stå och mima.
Men aja, de som kommer och kollar får väl skylla sig själva helt enkelt.

Jag har abstinens efter Österrike.
Kanske någon mer som har?

2 kommentarer:

Anonym sa...

österrike <3 typ 2 månader kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ramrod sa...

det är sjukt.
kommer bli bästa nånsin, igen !!