onsdag 10 december 2008

Keep an eye on the horizon

Det är ju ganska okej att vara hemma när man har Captain Jack Sparrow. Men imorgon är tredje dagen jag är hemma och sen blir det jobbigt om jag inte är frisk till fredag. För det finns bara tre filmer. Bloody hell.

Annars har jag inte gjort ett shit sen i tisdagskväll. Jo, jag var ute och gick igår. Jag gick hem till Mirre och åt mat.
Mamma köpte ett Tom & Jerry kex-paket till mig förut. Och jag har sett att på de kändas bloggar så lottar de ut grejer. Därför tänkte jag också ha en tävling. Bästa, smörigaste, larvigaste & äckligaste kommentaren vinner leksaken i paketet.
(Det är en röd Tom)
PASS PÅ !

5 kommentarer:

Anonym sa...

mysan är en jvla assfucker , men jag älskar henne ändå , ! hon är bra söt snygg läcker sexig helt sjukt vacker.. hon är även snäll (ibland) hon är bra på o bli GFULL!! vilket vi är bra på tillsammans mysan är en av mina allra bästa kompisar som jag tycker om mest i hela världen , va skulle jag göra utan my , ?! jo jag skulle dö .. för jag skulle INTE HA NÅGON ATT ÄTA POPCORN MED! och mäta vem som har störst brön.. Jag skulle helt enkelt inte ha kul alls i mitt liv , mysan är min solstråle.. My du är helt underbar ! I LOVE YOU.. <3 / smörigt nog?

Anonym sa...

Stackare! sjuk och jävlig! jag visste inte att du blev så dålig efter i lördags;) hehe! Jag är ju inte så världsbäst på att vara smörig (tror jag inte iaf) men du kan ju tänka lite på att jag inte förstår hur man kommenterar, om man är så dålig så behöver man nog en röd tom! :) PUSS du är bra du! hoppas du är frisk snart! <33333<33333<3333 haha:D

Anonym sa...

hahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahaahha hehehe älskar dig

LouiseJonsson sa...

Mysan.. Du är lika rund som en färglad badboll som kastas runt på stranden på sommaren.
Du är lika varm som såsen på en nybakt kebabpizza.
Du är lika glad som en irländare med en kall pilsner i handen.
Du är lika snygg som Hjalle, den älskade Hjalle, i kebabburen.
Och du är nästan lika jävla bra som jag !! :D
Sådär ja, ! nu är det nog jag som vinner va?? ;D / Loushise

Anonym sa...

Mysan.
Hoppar du så hoppar jag, det är så jag beskriver min kärlek till dig. Det var mycket smör på den tycker jag.
Puss snygging!