lördag 25 oktober 2008

Sober på Sobel

Knappt kunnat sova inatt.
För jag har ett brännmärke på armbågen, tack vare en dum idrottslektion. Och en fet tjockmatta.

Kollade iaf när Ebba & Rebecka dansade på Sobel igår, mkt bra, mkt bra ! Även prinsen från Tranås, YEZ, var där. Han och Emelie sjöng fint!
Macks kom till Tranås ! Och efter att ha ätit pizza så slutade kvällen med att jag somnade i hans säng när Noa spelade gitarr och sjöng för mig. Och det kändes som en extra bra dag.
(förutom när jag gick ut på gatan och stötte ihop med dig)

Måste väl kanske börja planera inför Holland också, jag får bara ha med mig handbagage :O
Funderar på att inte ha med mig något och köpa alla kläder där.
Funderar även på att inte göra ett piss idag.
Bara Dansbandskampen står på schemat.

1 kommentar:

MycketElla sa...

det var kul att se dig :) <3