lördag 18 oktober 2008

Massage, Dammsugare, Ebba, Mys-Kjell & Holland

Känns just nu som om jag gjort en väldigt dålig deal. Pappa masserade mig (extra bra att ha en massör som pappa) om jag dammsög huset. Skitbra. Men just nu känns huset jätte stort.
Ska ut och rida en sväng sen, och sedan ska vi fira Amanda som fyller år imorgon !
& får träffa EBBA som jag inte sett på jag vet inte hur länge nu.
jäveln som flyttat till Nässjö.
Men gammal kärlek rostar aldrig <3

Igår gjorde allas våran favorit Mys-Kjell oss om möjligt ännu mer imponerade då han berättade att det var han som hade inrett det mysigaste klassrummet på skolan. Jag och Mac satt längst fram och märkte att precis varenda en (alla 30) i hela klassen utbrast när de kom in i klassrummet; Åh, vad MYSIGT! SP2C älskar Mys-Kjell :*

Och nu är det bara en vecka kvar i skolan innan höstlovet. Och då sticker jag till Holland :) Med min vän. Som jag haft väldigt länge. Jij bent echt lejlek ! (måste öva mer på uttal)

Everything dies baby, that's a fact. But maybe everything that dies, someday comes back?

Inga kommentarer: