måndag 20 oktober 2008

Aldrig mer något onödigt

Gör som du vill men jag tänker vinna tillbaka ditt hjärta
oavsett hur mycket du kämpar och stretar emot
du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta !
du har ingen aning om hur hårt din kärlek tog..

Ibland förstår jag inte vad jag fortfarande klamrar mig fast vid. Vill jag eller vill jag inte bara gå därifrån? Har jag inte redan gjort det en gång? It's a good thing that tears never show in the pouring rain..
Jag kanske inte smällde igen dörren tillräckligt hårt?
Jag skiter i vilket (egentligen inte) , i helgen ska jag inte ens utsätta mig för att hamna i någon liknande situation.
I know you get your kicks from the water produced by my eyes,
och jag vill inte sjunka så igen. Till ingen nytta. Slöseri på mascara.
Jag ska stanna hemma.
Och titta på Dansbans-kampen.

men du har ingen aning om hur hårt din kärlek tog.

Inga kommentarer: