söndag 19 oktober 2008

Bad choice

Asså... vissa val som man gör. Och man undrar hur det hade kunnat bli (eller hur det kan bli). Man slits åt flera håll. Som i tecknade filmer där en liten ängel sitter på ena axeln och en liten djävul på den andra. Just nu håller djävulen mig jäkligt hårt. Och jag tror att jag kommer göra fel..
Ungefär som när mitt kusinbarn var 8år. Då sålde sin häst och köpte en råtta istället. Ungefär så är det.

Och på tisdag börjar träningarna med friidrotten igen, vilket ska bli grymt skönt. Dock lite tråkigt att Shanaya kommer bli lidande. Men jag ska rida så fort jag har lite tid över. Bara inte Siw börjar med en chock-start och kör intervaller med oss. Då vet jag någon som kommer spy. Har inte varit ute och sprungit på jag vet inte hur länge nu. Känns inte som om orienteringen i skolan räknas, även att jag sprungit som ett djur.



Varit hos mormor & morfar hela dagen idag, <3
(Mamma & Mormor)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gosh, tack! Vad glad jag blir :D