måndag 29 september 2008

Cookie jar


Har iallafall fått höst
& det är helt underbart.

Även helt galna grejer att se fram emot. Både Holland och Egypten.
Har ingen inspiration till att skriva något nu. Inte känt det på riktigt länge. Ibland skulle jag kunna blogga 100inlägg om dagen, men ibland är det helt tomt. Eller, ja.. Jag skulle ju kunna haspla ur mig grejer som skulle vara väldigt roande och spännade att läsa om. Men som jag iallafall tills vidare vill hålla för mig själv. Extra självisk.

Schizofreni
Jotack, det är väl bara förnamnet. Eller så är jag väl bara girig. När man kämpat & fått det man vill ha, jaha, nya saker (män) att sukta efter. Helst vill jag nog ha ett par, tre stycken. Beroende på vilket humör man är på. Och humör har jag mycket av. En till varje kanske man skulle skaffa. Men frågan är hur många som skulle ställa upp på en sån grej. I guess I just have to learn to keep my hands out of the cookie-jar...

Föresten, alla borde testa sms-tjänsten 118100. Fråga vad du vill, och du får svar inom några minuter. Och ja, du kan fråga vad du vill. Jag tänker inte ens berätta vad jag har frågat.

Inga kommentarer: