lördag 13 september 2008

Besvikelse

Värst kanske är att svika sig själv

Skol-SM idag. Och precis allt gick fel. Vet inte om det började med att jag gjorde övertramp i första kastet. Sen gick det bara inte. Men jag struntade i det och vi började tagga inför stafetten istället. Allt kändes super. Jag hade så mycket energi i kroppen och starskottet gick och jag fick för en gångs skull en riktigt bra start. Men, bana 4 tjuvstartar. Omstart. Fan. Om jag tjuvstartar nu så åker hela laget ut. Därför, en seg start och sedan vet jag inte vad som hände. Kändes som tuggummi under skorna. Allas växlingar gick helt galet. Fattades bara att vi skulle växlat över eller tappat pinnen. Usch vad besvikna vi var., Alla försökte hålla modet uppe och uppmuntra varandra med att säga; bra sprungit..

Och känslan nu efteråt, helt åt helvete. Är så besviken på mig själv. Träningen som känts helt underbar hela veckan bara försvann. När det väl gällde.

Men, nya tag antar jag. Revansch är ordet

1 kommentar:

Anonym sa...

Men My!Taaack för en så fin kommentar..det är alltid kul att få lite beröm efter att jag har kämpat så hårt för att nå dit jag är idag :]

btw.Hoppas det går bättre för dej nästa gång!
Kram
/Arnela