torsdag 22 januari 2009

Inte igen

Om det är febern som kommer smygandes så vill jag inte vara med längre.
Började väl redan igår då jag blev sådär sjukt trött. Var likadan efter skolan idag. Och kanske tog ett väldigt dumt beslut då jag bestämde mig för att träna idag. Nu känns det som om det hade räckt att kolla när handbollskillarna springer runt nere i Kroatien.
Men man vill ju inte vara sämre själv.

Pappa köpte Scott's skiva idag. Och han är på jakt efter Larz Krizterz också. Känner jag mina föräldrar rätt så är det just dessa skivor som kommer dunka i bilen hela vägen till Österrike. Dessa + den givna låten: visit to vienna. Med Sahara Hotnights. Känns ganska självklar.
Till Wien liksom.

Och jag lackar ur på all den här vikthetsen som man läser om på alla bloggar, i tidningar och överallt. Jag säger: Ät vad du vill, se ut hur du vill. Vill du förstöra ditt liv och ha ett enda intresse: undvika mat, så är det fine för mig. Men jag tänker inte ge dig någon sympati. Äta bör man - annars dör man. Så är det bara.

Inga kommentarer: