onsdag 7 januari 2009

Friluftsmänniskor

Så.
Nu har jag och två vänninor utnyttjat sista dagarna av jullovet till max. Film & pizza kändes på söndagskvällen som ett måste hemma hos Ebba.
"Åh varm hushållning"
Sedan trängdes alla tre söta tjejer i en säng för att gå upp tidigt och åka till Linköpings badhus. Där badvakterna var snygga och bastun varm.
Att jag höll på att slå ihjäl mig i ´gummibåtarna var väl bara roligt.
Ida fick sin högsta önskan uppfylld efter 3h badande - McDonald's !
& jag och Ebba sa inte nej.
Sen blev det shopping.
Sen kaffe och diskussioner om vad som är snyggt.
Nedstoppade strupmpor och ett fett födelsemärke kom bland annat på tal.
Även denna kväll blev det film men lite nyttigare tacos kanske.
Tisdag förmiddag befann sig alla hos mig för att motionera så det skulle räcka för hela året. Sjönt runt på skridskor stod på schemat. Ida & jag var väl lagom glada efteråt då våra fötter inte tyckte att idén var så bra.
Men efter varm o'boy så kändes allt okej igen.
Jag tycker om er.

Inga kommentarer: