onsdag 14 januari 2009

The best job in the world + TÄVLING

Nyheten har spridits som en löpeld över hela världen sedan en reklambyrå i Australien satt ut en annons där de söker någon som vill ha "The best job in the world". Och vilka kvalifikationer behövs? I princip inga. Det enda du behöver kunna är att blogga från en ö mitt i stora barriärrevet. Och du får ruskigt mycket betalt. Sådär snuskigt mycket pengar. Bara genom att göra ingenting. Och sitta på en ö där borta? Helt okej med mig.
Behöver jag säga att deras websida är överbelastad och som mest haft 2000 unika besökare i sekunden?
http://www.islandreefjob.com/en/
Funderar på att hoppa skolan och ta världens bästa jobb istället.
Men att just jag skulle bli vald av alla jag vet inte hur många sökande är väl ungefär som en piss i mississippi.

Så måste jag även tillägga att ABBA får se sig slagna då Avantasias version av "Lay all your love on me" är mycket bättre än orginalet. http://se.youtube.com/watch?v=cdhBiCNT85c In your face ABBA !




Hello world, this is me
Life should be..uh yeah
Fun for everyone, life is easy if you wear a smile, lala (8)
(haha minns någon?)
EXLUSIVT PRIS TILL DEN SOM GISSAR RÄTT TV-SERIE!
(texten är till signatur-melodin alltså)
ledtråd: hästar...
(Tjejen på bilden har inget med texten att göra. Tyckte bara hon var jävligt snygg)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stallkompisar är min gissning!

ramrod sa...

åh Mirre du är så nära !!
Visst är det stallkompisar, men inte så programmet hette! tänk på vad den hette på engelska!

Anonym sa...

The saddle club?

ramrod sa...

haha, vi har en vinnare