måndag 4 augusti 2008

Coffee & Rain (& I want to be your Valentine)

Jaha, regn.

Vad som hände i mitt rum efter min brors kräftskiva vill jag inte veta. Som ett bombnedslag här inne. Hm, party-people.

Idag måste jag väl försöka fixa upp den här röran. Finns ändå inget att göra, kanske se på en dålig film sen. Träning ikväll iallafall, i regnet. Men det är J-SM i helgen, så ja, är illa tvungen. Fast oftast går träningarna som bäst då jag verkligen inte vill träna. Likadant med tävlingarna. Dom jag laddat så in i för brukar gå helt åt helvete, som förra U-SM. Så jag var fly förbannad och 2 veckor senare var det skol-SM. Då tänkte jag att skitsamma, det kommer gå åt helvete ändå. Men då blev jag istället placerad. Så vi får väl se vad som händer idag. Och i helgen. Men jag vill iallafall inte ha regn, för vi ska till Storholmen också (Sthlms skärgård), och då vill jag steka! Blir kräftskiva där också, och ska bli kul att träffa alla. Mest Berra.Sen åker vi till Uppsala med, för Hampus flyttar dit snart. Ska bli skönt att bli av med honom. Fast det blir nog tomt.

Klockan är halv 3 och jag ligger fortfarande i sängen, hm..
Heido

When you breathe I want to be the air for you.
Steal the sun from the sky for you.
<3

Inga kommentarer: