torsdag 7 augusti 2008

Bonjour

Oj. Jag som tydligen har MVG i franska.. var har jag dom kunskaperna nu? En familj från Frankrike är här, et parle francais est tres difficile! Je ne comprende pas! Men det är ganska kul ändå. Förstår inte hur kassa alla fransmän är på engelska. Dom snackar engelska så som jag snackar franska. Alltså ganska komplicerat att försöka konversera. Men kul. Dom hade med sig en svindyr champagne (smakade därefter oxå). Mh.
Får väl se om det blir någon resa till Frankrike i 3an, vore roligt. Om vi nu är tillräckligt många kvar som kommer läsa steg 5. Eftersom att en efter en hoppar alla av, haha. Men jag ska fortsätta, jag vill lära mig. Får väl se hur det blir med italienskan, det sägs ju att det blir lättare att lära sig fler språk ju fler man kan. We'll see.

Ska iallafall börja packa nu, sticker till Stockholm imon. Eller, Uppsala blir det väl mest. Sen tillbaka till Storholmen. Sen tävla. Vet inte riktigt när jag är hemma igen!

Håll tummarna för mig på lördag va :*

J'taime

Inga kommentarer: