fredag 25 januari 2008

Tuffa tider




Otroligt hur dagar förändras. Gårdagen var helt svart, sedan var den ett enda stort solsken. Igår pluggade jag ihjäl mig för att göra min rapport så bra, prydlig, snygg & korrekt som möjligt. En 10poängare i klassen är min opponent, han gillar't! Jag slet som ett djur. Aldrig varit så hyperstressad, jag satt framför datorn och lät fingrarna flyga över tangentbordet.. och nu efteråt så undrar jag om jag verkligen inbillade mig eller inte att jag var anfådd?

Dagen började också med ett stort bråk, mor och dotter emellan.. Ville inte ta bussen hem efter skolan, kände bara hur stämmningen triggats upp under dagen.. Men när jag kom innanför dörren så stod hon där. Jag kunde inte avgöra om hon var arg eller inte. Hon bara frågade: "Är du arg?" jag tänkte... "Nej". Och hon svarade, "Okej, inte jag heller". En kram och allt var bra.




Jag ringde till ticnet, 2biljetter till Håkan Hellström den 12/4 i Göteborg. SES DÄR !




Och snart är en girlsnight inplanerad, det ska bli så nice. Med ett födelsedagsbarn & lite överraskningar. "Denna lägenheten är som Las Vegas, det som händer i lägenheten, stannar i längenheten".

Ser fram emot imorgon, det ska bli den bästa dan i mitt liv.

Inga kommentarer: