tisdag 29 januari 2008

This is the year


Humörsvängningar...
Just nu till det bättre.

Trots alla motgångar, så är det så himla bra ändå!
Mycket mera uppåt nu efter träningen, slet som ett djur! Riktigt bra gick det!
Siw säger; "Vi ska springa intervaller. Tills ni spyr, och när ni spytt - så springer ni igen. När ni inte orkar mer, så springer ni några till".
Och jag sprang, jag spydde, jag sprang, och jag sprang lite till.
På något sätt så var det helt underbart.

Har nyss anmält mig och Mathilda som funktionärer till Falsterbo Horse Show.
Och nu vill jag bara spola fram tiden sex månader! Det är massor med pepp saker som kommer hända 2008 (det ska bli ett så jäkla mycket bättre år än 2007).

Bilden ovanför är ren glädje & lycka.
Den är från sommaren 06,.
My & Mathilda

Inga kommentarer: