torsdag 13 november 2008

Torsdag hela veckan

Varför göra Torsdagar värre än dom redan är? Sista dagen innan underbara Fredag. Ärtsoppa? Varför alltid alltid på en Torsdag? Detta var den bästa Torsdagen på länge. Länge leve Torsdagar.


Har inte skrivit på ett tag. Men Holland var bra. Riktigt bra, hehehe. Helt sjukt land föresten. Och jag blev så kär, så kär. I Mirres kusin haha. Åhå.

Aldrig varit med om maken ! Galna allihopa. Lite besviken över att jag inte fick träffa Mirres pojkvän Gatubarnet, som jag hört så mycket om. Han friade tydligen till henne när hon var 6år. Gammal kärlek rostar väl aldrig?
(eller gör den det?)

Typ fullt upp hela helgen nu. Födelsedagsmiddagar, öppet hus, 18års fest osv osv.

Kom och kolla när vi debatterar på öppet hus i skolan , för skoluniform! 11.00, tror jag. Och hjälp mig.

Så nu kan Torsdag ta slut. Och Friday I'm in love starta. :*

Inga kommentarer: